มืด

Arresting the kid that broke into my house

Lance Stewart
ติดตาม
มุมมอง 4 393 198
95% 157 715 6 789

Today we arrested the kid that broke into my house multiple times!
Parents Vlog: bit.ly/210FamilyFirstVlog
Grandmoms Channel: bit.ly/GrandmomReacts
GET NEW MERCH HERE: Lance210.com
Supplements: 1stphorm.com/lance210 for free shipping
YESTERDAYS VIDEO ► thvid.net/video/วีดีโอ-4tmCvYYELf0.html
SUBSCRIBE FOR DAILY VIDS! ►► bit.ly/1o0q4Lk
INSTAGRAM: instagram.com/Lance210/
TWITTER: twitter.com/Lance210
Snapchat: www.snapchat.com/add/itsLance210
Business Email: imLance210@gmail.com
jack doherty gets arrested

บันเทิง

เผยแพร่เมื่อ

 

15 ส.ค. 2019

แชร์:

แชร์:

ดาวน์โหลด:

โหลดลิงค์.....

เพิ่มลงใน:

เพลย์ลิสต์ของฉัน
ดูภายหลัง
ความคิดเห็น 6 214
Lance Stewart
Lance Stewart หลายเดือนก่อน
FINALLY!! WE GOT PAYBACK HAHA!! LETS TRY TO GET 100,000 LIKES ON THIS VIDEO!! I CAN'T BELIEVE WE PULLED THIS OFF!
Prinsesu Gril
Prinsesu Gril วันที่ผ่านมา
Rafael Echeverria r
Patty Ferro
Patty Ferro วันที่ผ่านมา
hi you're the best
Yumiko Bruce
Yumiko Bruce 4 วันที่ผ่านมา
Jack is taller than the police officer
poly cati
poly cati 4 วันที่ผ่านมา
LOL
Araceli Atilano
Araceli Atilano 4 วันที่ผ่านมา
Fed gf fab b fun Lance Stewart hbgc
Oh never mind it’s just me-Lina Martirosayan
Oh never mind it’s just me-Lina Martirosayan 2 ชั่วโมงที่ผ่านมา
That was kind of rood but lovee the merch
Lil Chiro 2009
Lil Chiro 2009 5 ชั่วโมงที่ผ่านมา
7:12when you get a A on your test😂😂
Zyrom Cloud Paulines
Zyrom Cloud Paulines 6 ชั่วโมงที่ผ่านมา
its not walmart its home pharmacy
Mohammad AlShammari
Mohammad AlShammari 7 ชั่วโมงที่ผ่านมา
you suck
Tori Vlogs
Tori Vlogs 8 ชั่วโมงที่ผ่านมา
That cop was like oh ya I got you 😂 LOL
Krypt Gaming
Krypt Gaming 8 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I THOUGHT HE GOT ARRESTED BUT IT WAS A PRANK
I am Isla Clark
I am Isla Clark 9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
man why you so happy? he has a FAMILY ugh 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻😡😡😡
james erickson
james erickson 12 ชั่วโมงที่ผ่านมา
sooo funny
Greta Ward
Greta Ward 12 ชั่วโมงที่ผ่านมา
100000k likes go
MolineSloth 01
MolineSloth 01 13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
2:01 Jack thinks it’s a good idea to run from a ripped, athletic cop that is twice as big as him! One word - retarted...
Tacoma Rail Multimedia
Tacoma Rail Multimedia 14 ชั่วโมงที่ผ่านมา
LMAO
LaDarrius Poellnitz
LaDarrius Poellnitz 15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
What
Mike Huynh
Mike Huynh 15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
you arrested a THvidR
Angel_362
Angel_362 16 ชั่วโมงที่ผ่านมา
He wants to cry i feel bad jk hahaha
hack my YouTube account my account is joeshp
hack my YouTube account my account is joeshp 16 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Ur a Bitch
Olga Gonzalez
Olga Gonzalez 16 ชั่วโมงที่ผ่านมา
F you
Aleina Herrera
Aleina Herrera 17 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I watch Jack's videos and I'm subscribed to him
Kayleigh Lane
Kayleigh Lane 17 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I pee me salf lol!!!!!
Jax Pan
Jax Pan 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Do not brak in a house
the aqua phoenix shock !!
the aqua phoenix shock !! 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Lance you are a awful human being
Ms. Mayo
Ms. Mayo 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา
This is not a prank this is bad HE BREAKS IN your house because he thinks it IS FUNNY! WOW I DON’T like YOUR VIDEOS
kukonoman
kukonoman 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา
This shit is still alive? OMG ! is 2019
black knght21
black knght21 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Your a douchebag lance go fuck yourself
Collin Adams
Collin Adams 21 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Jack will probably break in again
MSCrystalLHall4U
MSCrystalLHall4U วันที่ผ่านมา
Don,t ever do that again bich
Smoll Bean
Smoll Bean วันที่ผ่านมา
YOU B*
TheNinjaDuck1033 Offical
TheNinjaDuck1033 Offical วันที่ผ่านมา
Fuck ya ya fucken Americans
HPVKLS Andersson
HPVKLS Andersson วันที่ผ่านมา
I have olmost got cot
Nick White
Nick White วันที่ผ่านมา
Fuck you why you arrested him he's better than you
Mick Sandy
Mick Sandy วันที่ผ่านมา
2:09 oof fall damage cop takes the dub lol me if I was the kid throw hot tea at him tra attack
CrazyRosc
CrazyRosc วันที่ผ่านมา
6:26 Jack:why? 6:29 ME: that's why
igo agoncillo
igo agoncillo วันที่ผ่านมา
Content these days
Sinead Mackay
Sinead Mackay วันที่ผ่านมา
OMG this whole video made crack up so hard I was laughing my head off and my mum thought she gave birth to a weirdo.
RevengeWaffle
RevengeWaffle วันที่ผ่านมา
dam bro shout me out xD
B A M B O O
B A M B O O วันที่ผ่านมา
Wait.. Ur meeting in NJ?!? 🤗😭 CAN I MEET YOU
azariah morales
azariah morales วันที่ผ่านมา
FLINT LOCKWOOD!!!
Sandra Rodriguez
Sandra Rodriguez วันที่ผ่านมา
That cop have muscle
Jay Ios
Jay Ios วันที่ผ่านมา
2:06 😂😂😂
aaron farrell
aaron farrell วันที่ผ่านมา
Yo jack got slam lol
Helen Coton
Helen Coton วันที่ผ่านมา
Pay back yassssssssss. 😏😏😏😏
Damian Lopez
Damian Lopez วันที่ผ่านมา
Jack
Damian Lopez
Damian Lopez วันที่ผ่านมา
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Farris Amine
Farris Amine วันที่ผ่านมา
This was on my birthday!!
Cotton Candy
Cotton Candy วันที่ผ่านมา
the cops bicep tho ;)
foxy kid
foxy kid วันที่ผ่านมา
That tackle tho
Kendall Roman
Kendall Roman วันที่ผ่านมา
Cop: Pics up jack by his arms Me: drops my phone on my nose
Robert Allen
Robert Allen วันที่ผ่านมา
Yur a dick
Jeremiah Lemus
Jeremiah Lemus วันที่ผ่านมา
You live in New Jersey cause I do too
Natalie Williams
Natalie Williams วันที่ผ่านมา
That’s not nice 😡😡😡😡
Joe Johnson
Joe Johnson 2 วันที่ผ่านมา
This is so exciting I like it
Meihana Barr
Meihana Barr 2 วันที่ผ่านมา
Jack is a youtuber
Lil blue 40897157609409
Lil blue 40897157609409 2 วันที่ผ่านมา
Hoooooooooooly shiiiiiiiiiiit
That random artist
That random artist 2 วันที่ผ่านมา
This is how many times he said "dude" | | V
Parker Bodwell
Parker Bodwell 2 วันที่ผ่านมา
Payback he is arrested.
Jelly Animates
Jelly Animates 2 วันที่ผ่านมา
Dude ik this kid
Mike Sandoval
Mike Sandoval 2 วันที่ผ่านมา
that kid looks like jelly
Ashleigh Fowler
Ashleigh Fowler 2 วันที่ผ่านมา
I'm so glad I'm not subscribed
Ashleigh Fowler
Ashleigh Fowler 2 วันที่ผ่านมา
Your so mean
Santiago Sanchez
Santiago Sanchez 2 วันที่ผ่านมา
I reach 9,000,000,000,000,000,000 Likes!!!
ต่อไป
Cops arresting Cops
13:00
มุมมอง 6
AMAZING POLICE ARRESTS
6:38
มุมมอง 227
Arresting People Prank
3:04
มุมมอง 357
VitalyzdTV Crazy Arrests!!
5:24
มุมมอง 7
Arresting A PROSTITUTE
2:24
มุมมอง 1
Why Japan Arrests Foreigners
14:24
มุมมอง 1
Uk police arresting girl
8:36
มุมมอง 380