มืด

I Highballed People on Facebook Marketplace

Ryan Trahan
ติดตาม
มุมมอง 2 576 525
100% 119 000 0

today I become the world's greatest investor
Thank you to Chime for sponsoring today’s video. Learn more about Chime, here: www.chime.com/ryantrahan/

Banking services and debit card provided by The Bancorp Bank or Stride Bank, N.A.; Members FDIC. Sometimes Pay Anyone instant transfers can be delayed. The recipient must use a valid debit card or be a Chime member to claim funds. SpotMe eligibility requirements apply. Overdraft only applies to debit card purchases and cash withdrawals. Limits start at $20 and may be increased up to $200 by Chime. See chime.com/spotme. Early access to direct deposit funds depends on payer. Chime Spending Account and $200 qualifying direct deposit required to apply for the secured Chime Credit Builder Visa® Credit Card issued by Stride Bank N.A.

บันเทิง

เผยแพร่เมื่อ

 

1 ต.ค. 2021

แชร์:

แชร์:

ดาวน์โหลด:

โหลดลิงค์.....

เพิ่มลงใน:

เพลย์ลิสต์ของฉัน
ดูภายหลัง
ความคิดเห็น 5 442
Ryan Trahan
Ryan Trahan 2 หลายเดือนก่อน
WE MUST PASS DR. PHIL IN SUBSCRIBERS
sanrio fan
sanrio fan 12 วันที่ผ่านมา
SIR YES SIR
The Roblox Blue Angels
The Roblox Blue Angels 17 วันที่ผ่านมา
@Kaustubh Gupta yes
Samarvir And family
Samarvir And family 19 วันที่ผ่านมา
Ok I subbed
ItsopZac
ItsopZac 20 วันที่ผ่านมา
@Kaustubh Gupta no
Dozee
Dozee 21 วันที่ผ่านมา
chime
sequelz&editz
sequelz&editz 4 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Wat de dog doin?
Ding Dong Doyers
Ding Dong Doyers วันที่ผ่านมา
This video made me have tears come out of my eyeballs.
Sarah Goddin
Sarah Goddin 2 วันที่ผ่านมา
Damn. You couldn’t go on my Facebook Marketplace? Lol. I’m in houston though. Not atx. 😭 Good luck with your future grandpa. I subscribed. 🙃
DuckNotChicken
DuckNotChicken 2 วันที่ผ่านมา
Absolute legend.
Angel Cruz
Angel Cruz 3 วันที่ผ่านมา
That lady at the end got pranked so hard!!!!!
Jordan Rance
Jordan Rance 3 วันที่ผ่านมา
sheesh got me tearing up at the end
El 77
El 77 4 วันที่ผ่านมา
You bang Virginia?
Sharloshka
Sharloshka 5 วันที่ผ่านมา
What happens when you surpass Dr. Phil in subscribers?
Jarratikan Solo
Jarratikan Solo 5 วันที่ผ่านมา
"what is this? ice?" lol
The Forecasts Reaction.
The Forecasts Reaction. 6 วันที่ผ่านมา
9:34 wholesome yet a tiny bit concerning
Kaustuv Ray
Kaustuv Ray 6 วันที่ผ่านมา
Nice
Zigunov
Zigunov 6 วันที่ผ่านมา
☺️
Sahil Alam
Sahil Alam 6 วันที่ผ่านมา
Laura crying rn
Wave shorts
Wave shorts 7 วันที่ผ่านมา
Nobody gonna talk about the rash medication?
Romitsu
Romitsu 8 วันที่ผ่านมา
“For God so loved the world that He gave His only begotten Son, that whoever believes in Him should not perish but have everlasting life.” John 3:16 NKJV. Give your life to the Lord Jesus Christ.
Silent
Silent 8 วันที่ผ่านมา
Lol
blur gamer
blur gamer 9 วันที่ผ่านมา
Ryan Trahan: We are at war with Dr Phil Me: I thought you wanted Dr Phil to be your grandfather
KING JAMES
KING JAMES 9 วันที่ผ่านมา
This video was such an emotional rollercoaster .. loved it
Rubyrush Gaming
Rubyrush Gaming 9 วันที่ผ่านมา
The way ryan was in this video Madara: maybe there are still good people in this world
CappyC Plays
CappyC Plays 9 วันที่ผ่านมา
My heart 😭
Elaine Paterson
Elaine Paterson 10 วันที่ผ่านมา
My mom is single to and I think k she finds it really hard
Kara Lach
Kara Lach 10 วันที่ผ่านมา
Ryan: Ends video with sweet, wholesome moment by giving a single mother w/ two kids 10,000 Ryan: Let's not forget the mission Screen: we are at war with dr. phil Me: Sure why not
Sadie Pinckley
Sadie Pinckley 10 วันที่ผ่านมา
If I had to think of the most kind-hearted, generous person EVER, it would 100% be Ryan Trahan. :p
XoXviolenceXoX
XoXviolenceXoX 12 วันที่ผ่านมา
I'm crying for Victoria and her children... I know how she feels and how AMAZING a gift like that could be so small to someone yet have such a huge impact to a single mom. I'm a single mama to 6 amazing children ranging from 9 months to 15½ and it's hard! I subscribed to help you beat Dr Phil and now I'm in tears 😢 lol ❤
Sem noçao
Sem noçao 13 วันที่ผ่านมา
6:10 i saw that as$ i don't wanna ;(
TecnicMako
TecnicMako 12 วันที่ผ่านมา
Lmao she's actually thicc
Blaine'-'
Blaine'-' 13 วันที่ผ่านมา
Ryan's hugs include back rubs.
why are you reading my username?
why are you reading my username? 13 วันที่ผ่านมา
1:27 And then Cesar's mom said she would "hold on to it" for him.
JB Horn
JB Horn 13 วันที่ผ่านมา
u r sooooo sweetr
ironstein_carberry
ironstein_carberry 14 วันที่ผ่านมา
Virginia and ryan are friends over a sword pickaxe
Boris Harwood - Edwards
Boris Harwood - Edwards 14 วันที่ผ่านมา
This should be titled I hijacked people on Facebook marketplace 5hen gave them $10,000
Nick_leh
Nick_leh 14 วันที่ผ่านมา
he definitely hit
x Retro x Wall x Flower x
x Retro x Wall x Flower x 15 วันที่ผ่านมา
Im in love with annie
Devin Coleman
Devin Coleman 15 วันที่ผ่านมา
I remember when he photoshopped celebrity’s in the background of a photo🥲good times
WegotismYTG
WegotismYTG 15 วันที่ผ่านมา
OMG LOL THE KID TALKING ABOUT BEDROCK EDITION ON MINECRAFT 😂😂😂😂😂😂😂 I NEVER LAUGHED THAT MUCH IN MY LIFE
PigeonBTW
PigeonBTW 15 วันที่ผ่านมา
Ryan wheelin moms out here
Marshallstew
Marshallstew 16 วันที่ผ่านมา
ayo i am a single dad of 5 i would really love a new pc?????
CozmoAndAlexGaming 1000
CozmoAndAlexGaming 1000 16 วันที่ผ่านมา
can I have a macbook
Chris R
Chris R 16 วันที่ผ่านมา
The ending made me cry lmao I’m such a sensitive big baby. You’re such a good person Ryan.
I like Turtles
I like Turtles 16 วันที่ผ่านมา
Man talking about mc bedrock
Elaine Paterson
Elaine Paterson 17 วันที่ผ่านมา
WE MUST MAKE DR.PHILL HIS GRANDFATHER
Alaina
Alaina 17 วันที่ผ่านมา
most underrated youtuber out there. luv this guy
Ashton Naylor
Ashton Naylor 17 วันที่ผ่านมา
if you fly to sydney and find out where i live, give money so me buy gamilng pc dc phill is hot l .
17 วันที่ผ่านมา
Do you still have a dog ryan
James Clarke
James Clarke 18 วันที่ผ่านมา
If you disliked this I dislike you D:
Cillian McGuirk
Cillian McGuirk 18 วันที่ผ่านมา
This is the closest ive ever got to crying on screen lol
T.A.G BTD
T.A.G BTD 18 วันที่ผ่านมา
I have the thiccc spiderman
Sophia Lamminen
Sophia Lamminen 18 วันที่ผ่านมา
The cut of the emotional talk to the boy talking about Minecraft made me happycry lol
Gavin Stephens
Gavin Stephens 18 วันที่ผ่านมา
Omg I literally have a pug named frank
Thoompie-14
Thoompie-14 18 วันที่ผ่านมา
I love his laugh
GameVolt
GameVolt 18 วันที่ผ่านมา
This is Awesome
Brandon
Brandon 19 วันที่ผ่านมา
shoutout to chime for the dope vid. that ending was beautiful!
Pianistified For
Pianistified For 19 วันที่ผ่านมา
I can see that you might be able to treat phobias or get a pet (not advice) from roaches. Yuckkkk
ThEpiic Stuntman
ThEpiic Stuntman 19 วันที่ผ่านมา
Cesar Salad
Ghost
Ghost 20 วันที่ผ่านมา
I like how he said that doesn’t look like me in middle school
Nqukzu
Nqukzu 20 วันที่ผ่านมา
he definelty hit
Equinox AzRa
Equinox AzRa 20 วันที่ผ่านมา
Highball my cash app lmao
Robinson Media
Robinson Media 21 วันที่ผ่านมา
I love Ryan because he could easily have clickbaited this title but instead, the video was 10x better than the title suggested
The Nerd
The Nerd 21 วันที่ผ่านมา
Ryan: Giving all his money to Virginia Meanwhile Haley: So what games do you play? 😂😂😂
RouxEXE
RouxEXE 21 วันที่ผ่านมา
Not a man we deserve but a man we need
Adrian Rendon
Adrian Rendon 21 วันที่ผ่านมา
he for sure smashed
GAMAGICZOID
GAMAGICZOID 21 วันที่ผ่านมา
please sub to him please or your mom doesn't love you
Teyvatia
Teyvatia 21 วันที่ผ่านมา
LETS GO CHIMEEEEE
Joshua Bryce
Joshua Bryce 21 วันที่ผ่านมา
One minute I was eating my pizza… now I’m crying bro thanks..
bigfatmonkeynards
bigfatmonkeynards 22 วันที่ผ่านมา
hmm where have I seen this before
Maisie Thomas
Maisie Thomas 22 วันที่ผ่านมา
this is so sweet!!!!!
Andreas Holm
Andreas Holm 22 วันที่ผ่านมา
9:19 i can't 😂😂😂
Eggo
Eggo 22 วันที่ผ่านมา
Imagine becoming good friends when the first thing you say is “Virgina, More like Maine”
DEVIL GAMING
DEVIL GAMING 22 วันที่ผ่านมา
Respect🔥👏
ASMR And Unboxing
ASMR And Unboxing 22 วันที่ผ่านมา
Hidden Secret:Bryan Is Ryan's Name Remove The B From Bryan
[★MagnusDexvv★]
[★MagnusDexvv★] 22 วันที่ผ่านมา
The dislikes is 999 i want it to be 1k but i just dont want
TommieTech
TommieTech 22 วันที่ผ่านมา
Laura’s street intelligence lost her out on a deal.
jack berding
jack berding 22 วันที่ผ่านมา
Every part of this video is a creative master piece
Pluginthechip 666
Pluginthechip 666 22 วันที่ผ่านมา
Laura punching air rn
NotFogzz
NotFogzz 22 วันที่ผ่านมา
She's going to college LOL
Mason Lynch
Mason Lynch 22 วันที่ผ่านมา
The amount of respect I gained for you, seeing that you didn’t use them for click bate. It just shows that you’re a genuine person.
Gustav Hancke
Gustav Hancke 23 วันที่ผ่านมา
so, did you smash then?
Benjamin Kufuor
Benjamin Kufuor 23 วันที่ผ่านมา
Emotional
Envixis
Envixis 23 วันที่ผ่านมา
Let’s go chime. Let’s fricking go.
CrimsonDawn1586
CrimsonDawn1586 23 วันที่ผ่านมา
"My heart just sank into my chest" Bruh I love this guy 😭
Rckt
Rckt 23 วันที่ผ่านมา
If someone gave me All taht money at the end id let them hit Fr😹
Frida Andersson
Frida Andersson 23 วันที่ผ่านมา
I didnt cry at the end, you did
Kingston Browne
Kingston Browne 23 วันที่ผ่านมา
nah bro you just simpin, send me 50k to prove you aint
wolfito
wolfito 23 วันที่ผ่านมา
im not crying
Safire
Safire 23 วันที่ผ่านมา
ok but i wanna see that nerf war
brynnan snow
brynnan snow 23 วันที่ผ่านมา
Help me buy a house lol I’ll give you a used lollipop
your mom
your mom 23 วันที่ผ่านมา
Ask the mom out I dare you 1 pizza roll and a slice of cheese
Mandy
Mandy 23 วันที่ผ่านมา
I better start investing in some Minecraft pickaxes
Neon_Cow83
Neon_Cow83 23 วันที่ผ่านมา
YOUR EPIC YT
DJ runner 301
DJ runner 301 24 วันที่ผ่านมา
Bro bought a minecraft sword and pickaxe for 14200 dollars what a legend
yedolash
yedolash 24 วันที่ผ่านมา
this is heartwarming, but also made me jelous since ive also been saving up for a gaming rig for like 2 years
Luca Buckley
Luca Buckley 24 วันที่ผ่านมา
3:40 wait a minute, I’ve done this before, but not with a punching bag
Po0fy_
Po0fy_ 24 วันที่ผ่านมา
Ryan, your an angel. This video made me so happy:)
C Bloss
C Bloss 24 วันที่ผ่านมา
Wholesome
lucy !
lucy ! 24 วันที่ผ่านมา
THE CONVO WITH THE MOM IM SOBBIH
Samantha Smith
Samantha Smith 24 วันที่ผ่านมา
Lol
NICKLE_BOY
NICKLE_BOY 24 วันที่ผ่านมา
Ryan’s next video “so I became a step a dad”
anonymous
anonymous 24 วันที่ผ่านมา
Damn dawg ur fucking amazing but les never forget the mission 😈
Braedon Gilbert
Braedon Gilbert 24 วันที่ผ่านมา
Now my question is.... what is the kids ps4 username?
Greg Heffley
Greg Heffley 24 วันที่ผ่านมา
Such a good man I’d love to meet him!
ต่อไป
I Survived On $0.01 For 1 Week
25:22
มุมมอง 17 000 000
I Metal Detected 100 Miles of Beach
8:30
มุมมอง 5 300 000
Giving a stray dog the best day of its life
15:31
Verified TikTokers School 😂 #shorts
0:34
มุมมอง 1 441 605
Turning $0.01 Into $1,000 in 24 Hours
26:03
มุมมอง 7 400 000
Overnight In The World's Smallest Airbnb
9:29
มุมมอง 6 600 000
AirDropping ACTUAL $100 Bills To Strangers
15:33
มุมมอง 4 000 000
I lowballed people on Facebook Marketplace
16:08
มุมมอง 4 500 000
Miss Grand International 2021 l Final Show
3:40:34
มุมมอง 6 724 625
khaby lame react #shorts #khabylame #viralshorts
0:31