มืด
No video :(

Quavo - BUBBLE GUM

MigosVEVO
ติดตาม
มุมมอง 8 104 109
93% 199 349 13 169

Watch the official Music Video for “B U B B L E G U M"" by Quavo.
Directed by Daps & Quavo
Produced by Sara Lacombe
Creative Directed by Joseph Desrosiers
Stream or Download “B U B B L E G U M” Now: qualitycontrol.lnk.to/QuavoNewMusic
Listen to Culture II everywhere now: Migos.lnk.to/Culture2YD
Purchase exclusive Migos merch featured from their official store: Migos.lnk.to/StoreYD
Follow Quavo:
instagram.com/quavohuncho/
twitter.com/QuavoStuntin
facebook.com/migos.quavoyrn/
Follow Migos:
instagram.com/migos
twitter.com/migos
facebook.com/THEMigosAtl
Lyrics:
[Intro]
Buddah Bless this beat
[Chorus]
Fuck with me and get rich (rich)
Popped one off then she fly through the six (six)
Keep a real nigga and she fuck with the bitch (bitch)
Six in the mornin' and we still talkin' shit (shit)
Drink a molly grow some weed (weed)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave
Pop, pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
[Verse 1]
Hey, you got it, drop, Ferrari ('Rari)
Hey, you got it, hoes, menagin'
Hey, you got it, woah, your wallet (woah)
Two falcon fifties back to back on autopilot (woah)
Jumped on her phone and put them bands on her
Everywhere we go we see some fans for her
The plug pulled up on me wanna convo with us
Had to triumph, finesse or gon' buy 'em
Hey, you got it, trust the process (process)
Hey, you got it, whip it, hibachi (hibachi)
Hey, you got it, probably goin' through college (college)
I'm tryna figure out the best way to feed your wallet (yeah, yeah)
[Chorus]
Fuck with me and get rich (rich)
Popped one off then she fly through the six (six)
Keep a real nigga and she fuck with the bitch (bitch)
Six in the mornin' and we still talkin' shit (shit)
Drink a molly grow some weed (weed)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (yeah, yeah)
[Verse 2]
Hey, you got it, still got it poppin' (poppin')
Hey, you got it, freeze on the diamonds (freeze)
Hey, you got it, probably got somebody (body)
That won't sacrifice it (no)
That don't satisfy you, yeah, yeah
I let her park the Benz, yeah (skr skrt)
Drop one off then go shop with friends, yeah (shop)
This the type of life we live, yeah (can't stop)
Million dollar type of M's, yeah, yeah
Put her in the light and watch her eyes glow up (glow)
Locked in tight, she like the vibe on us (oh)
When she check the gram watch her likes go up (woah)
Woah, watch her likes go up (woah)
[Chorus]
Fuck with me and get rich (rich)
Popped one off then she fly through the six (six)
Keep a real nigga and she fuck with the bitch (bitch)
Six in the mornin' and we still talkin' shit (shit)
Drink a molly grow some weed (weed)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (yeah, yeah)
Music video by Quavo performing B U B B L E G U M. © 2018 Quality Control Music, LLC, Under Exclusive License to UMG Recordings, Inc

vevo.ly/oha8lQ

เพลง

เผยแพร่เมื่อ

 

10 ต.ค. 2018

Quality ControlQuality Control MusicMigosMigos YouTubeYouTube MigosQuavoQuavo YouTubeYoutube QuavoQuavo 2018Quavo BubblegumBubblegum QuavoBubblegumQuavo Music VideoBubblegum Music VideoBubblegum Video

แชร์:

แชร์:

ดาวน์โหลด:

โหลดลิงค์.....

เพิ่มลงใน:

เพลย์ลิสต์ของฉัน
ดูภายหลัง
ความคิดเห็น 12 630
Elarios Drakontaidis
Elarios Drakontaidis 30 นาทีที่ผ่านมา
Why does this song remind me of butterfly effect
Corisa Yong
Corisa Yong ชั่วโมงที่ผ่านมา
Too much auto tune
Arturo E.
Arturo E. 2 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Beat goes hard af
Johns vlog ZD TV
Johns vlog ZD TV 3 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Can somebody please send me a link to that jumpsuit I wanna buy one and send it to my Instagram named John_california_savage
mv c
mv c 4 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Dope video
Niall Lennon
Niall Lennon 4 ชั่วโมงที่ผ่านมา
All his songs sound the same because he has the same voice 🗣lit song btw
Deogen
Deogen 4 ชั่วโมงที่ผ่านมา
This is horrible
AlmightyMaiiya MY MY
AlmightyMaiiya MY MY 5 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Draya was 🔥🔥🔥 asf
IronThug999
IronThug999 5 ชั่วโมงที่ผ่านมา
The first time i heard this, i was eating hubba bubba. Anyways nigga, this music is dope af.
Tyuanna Brown
Tyuanna Brown 5 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Love you Quavo💪🏾💪🏾
Shannon Marie
Shannon Marie 6 ชั่วโมงที่ผ่านมา
This that illuminati shit
Zidane Cameron
Zidane Cameron 6 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Quavo fuck off include offset and takeoff you sound without them
Nine Diamond
Nine Diamond 7 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I thought he said pop bubblegum while she don't do her weave 🤦🏾‍♀️
la_rosita_obs
la_rosita_obs 8 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Songs now these days are being over produced with auto tune and shit.
Cash Money
Cash Money 8 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Lit
R. T.
R. T. 8 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Bruh lost all his lyricism after 2016
Gael Bivanga
Gael Bivanga 9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Sick 💯💯💯
Jessi lara
Jessi lara 9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
This beat drop harder than my grandma in the shower
lil.Ulysse J.R
lil.Ulysse J.R 9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
i do a rap come see
greywolf 18
greywolf 18 10 ชั่วโมงที่ผ่านมา
3 things happened today 1. My friend said he liked this song 2. My friends got hit by a bus 3. I lost my bus driving licence
Prishantha Thambaran
Prishantha Thambaran 10 ชั่วโมงที่ผ่านมา
smashed that repeat button
Yahlandah Saunders
Yahlandah Saunders 11 ชั่วโมงที่ผ่านมา
PoP͡° ͜ʖ ͡°
Black Man
Black Man 11 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Quavo : I can do it by my self Me: u nothin without ur niggas Ofset an takeof.
Sasuke Uchiha
Sasuke Uchiha 11 ชั่วโมงที่ผ่านมา
lately quavo is making beautiful songs
Dana.k.a.bradpitt
Dana.k.a.bradpitt 12 ชั่วโมงที่ผ่านมา
The SALT is Real! Haters never congratulate
sagittarius queen
sagittarius queen 12 ชั่วโมงที่ผ่านมา
💣💣💥💥💥💥
Queen Darya Rashid 11
Queen Darya Rashid 11 12 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I like it 🙊🙉🙈💯🔥 that's nice !!!
hard gamer
hard gamer 13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Lil Peep god
hard gamer
hard gamer 13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Filho da puta
hard gamer
hard gamer 13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Fdp
hard gamer
hard gamer 13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Filho da puta
Monarch Monarch
Monarch Monarch 13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
wtf is this
Ray ray ray
Ray ray ray 13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Quavo should make his own channel
Sureece Jeffers
Sureece Jeffers 13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Instafamous ppl I see!
Game Boy Color
Game Boy Color 14 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Quavo trying to show y’all the wrld is about to end and all y’all Is worrying about is his lyrics🤯 🤦‍♀️
Ahmed Mohamadin
Ahmed Mohamadin 15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I’m fuking addicted to this song 😂
Bdbd Bsbd
Bdbd Bsbd 15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
ahmef
RighteouSinner
RighteouSinner 15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I feel like Quavo always been the one that people enjoyed the most.. It don't surprise me seeing him take lead and come out with his singles. I respect the grind though! Migos really put in that work to get themselves to such a level where they made their own wave. They inspired me to keep working on my own Music. Just goes to show that anything is possible when you work hard and never give up!
Gustavo Silva
Gustavo Silva 15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
alien MIB cafe
Pedrito Sugar
Pedrito Sugar 16 ชั่วโมงที่ผ่านมา
damn.. like this song.. and the main chick too, she's hot
madani makki
madani makki 16 ชั่วโมงที่ผ่านมา
loll
bIueprint
bIueprint 17 ชั่วโมงที่ผ่านมา
is that draya fine ass she could get the dick for breakfast the dick for lunch and the dick for dinner biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhh
Trap LyRiCs
Trap LyRiCs 17 ชั่วโมงที่ผ่านมา
thvid.net/video/วีดีโอ-bnf2AM0H8Ro.html Click in this link see the lyrics
The Warriorz
The Warriorz 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
QUAVO HUNCO is batter
Bálint Tószegi
Bálint Tószegi 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Autotune 4 life
Денис володарский
Денис володарский 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
fucking retard
Serge Ariel
Serge Ariel 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Yawn. Same song same sounds. What’s the point of solo if you still do migos. He literally repeated the same verses 4 times. Rap is fucking dead.
Omentro
Omentro 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Now its offset or takeoff turn to drop an album
Sir Bob
Sir Bob 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Put it on 1.25 speed its fire
Rafael de Jesus
Rafael de Jesus 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา
" CULRURE II " my favorite album
Haakim Lyon
Haakim Lyon 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา
That good
k3le_0ny
k3le_0ny 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Why the girl look a little like Ben Simmons?
Yvng Jarvis
Yvng Jarvis 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา
This catchy asf😈
Piyush Arora
Piyush Arora 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Song is kinda lit🤘
Lucy Florin
Lucy Florin 23 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Who Else listens to the music and reads the comments? Don’t lie
Rokahiya Mitchell
Rokahiya Mitchell 23 ชั่วโมงที่ผ่านมา
This guy been going off by hisself lately 🔥🔥🔥
stick fight warriors 35
stick fight warriors 35 วันที่ผ่านมา
That gal ✌️
laughdaily
laughdaily วันที่ผ่านมา
Draya
andy jack parker robbinson
andy jack parker robbinson วันที่ผ่านมา
Help me, name of the model? Ayudenme nombre de la modelo?
Matt's rolling stone baker
Matt's rolling stone baker วันที่ผ่านมา
L lit fick with me quavo song hard asf
Ebony Renee Martin
Ebony Renee Martin วันที่ผ่านมา
He should've stayed with the others for all songs. No sir
ZKOREYX ofc*_
ZKOREYX ofc*_ วันที่ผ่านมา
B U B L E E G U M🤓
ZKOREYX ofc*_
ZKOREYX ofc*_ วันที่ผ่านมา
quavo god ,_, Brs??
Rom Anjel
Rom Anjel วันที่ผ่านมา
I prefer when its migos not quavo
LAsQtst and you know this
LAsQtst and you know this วันที่ผ่านมา
Draya!!!🙌🏾🙌🏾🙌🏾
Landon Gamer #DUCKSQAUD
Landon Gamer #DUCKSQAUD วันที่ผ่านมา
This song is lit
Beast Awaken101
Beast Awaken101 วันที่ผ่านมา
Landon Gamer #DUCKSQAUD Not even lmao
T'Niyah Pates
T'Niyah Pates วันที่ผ่านมา
HEY. You got it! Trust the process.
RAW FAME
RAW FAME วันที่ผ่านมา
Draya 👌
Z6ne23 vee
Z6ne23 vee วันที่ผ่านมา
I don't know about the lyrics....but the beat is 🔥🔥🔥🔥
Michael Sommerville
Michael Sommerville วันที่ผ่านมา
All these c bitches in here are thick as hell
Michael Sommerville
Michael Sommerville วันที่ผ่านมา
This shit be banging pop bubble gum
Dilan Denis
Dilan Denis วันที่ผ่านมา
I was chewing gum to
Victoria Gilmore
Victoria Gilmore วันที่ผ่านมา
🔥🔥🔥🔥🔥🔥 🔥🔥🔥 B U B B L E G U M
Tylek Butts
Tylek Butts วันที่ผ่านมา
This song is missing nicki ...🤷‍♂️
Akshat
Akshat วันที่ผ่านมา
go all the way please thats my fav song from your album 🙏
D Ellis
D Ellis วันที่ผ่านมา
Quavo got some basic lyrics in his solo music. It all sounds alike. It also seems like its missing something in all the songs... Oh yeah, Offset & TakeOff 😂😂😂
el_posky_trap_ posky
el_posky_trap_ posky วันที่ผ่านมา
Quavo is fantastic
FaneixGold
FaneixGold วันที่ผ่านมา
Italiaaaaaa
FAZ3R
FAZ3R วันที่ผ่านมา
Cazzu?
AlphaShred TV
AlphaShred TV วันที่ผ่านมา
*HERE BEFORE 20M* 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Marie Laurie
Marie Laurie วันที่ผ่านมา
You just lost a fam 😣😞😒 The song and the title have nothing in common.and let me talk about this beat all the songs have the same soundtrack I just can't👀👀👋🙅
melly Kelly
melly Kelly วันที่ผ่านมา
Who else was laughing when Quavo was in that dark house
Badishon Joe
Badishon Joe วันที่ผ่านมา
They do
Osborne bn
Osborne bn วันที่ผ่านมา
there’s no relation between the video and the song
anyran smith
anyran smith วันที่ผ่านมา
Quavo just get back wit offset and takeoff cause this ain't it
Eliya Hadad
Eliya Hadad วันที่ผ่านมา
Boring with a lot of auto tune
Brailen Redmond
Brailen Redmond วันที่ผ่านมา
This ain't it cheif
Adamou Souleymane
Adamou Souleymane วันที่ผ่านมา
My idol Migos
Nathan Clarke
Nathan Clarke วันที่ผ่านมา
Are we just gonna act like he ain't try to make it look like WW3 in the intro?
Image prince
Image prince วันที่ผ่านมา
hawwt daddy 🔥🔥🔥
roo.x. fizzle
roo.x. fizzle วันที่ผ่านมา
I have never seen Quavo without sun glasses lol
Its Jazz
Its Jazz วันที่ผ่านมา
12k dislikes and 12k comments and the comments I've been seeing are just saying that this song is shit 😒😒😒
Beast Awaken101
Beast Awaken101 วันที่ผ่านมา
Its Jazz It’s because it is, most of his songs sound the same and are basic asf toppped with over load auto tune and mumble
Kimi Vettel-Könën
Kimi Vettel-Könën วันที่ผ่านมา
...A M E N ...
21 gang
21 gang วันที่ผ่านมา
littt
Atane Amen
Atane Amen วันที่ผ่านมา
If you are interested in our today fixed soccer game WhatsApp or call +1 (757) 330-4269
Jeron White
Jeron White วันที่ผ่านมา
Quavo stole Travis Scott style
rinen roy
rinen roy วันที่ผ่านมา
Bubble ur gum... Into my sweet channel... #rinen roy @rinen roy
rinen roy
rinen roy วันที่ผ่านมา
#rinen_roy
Alfred  Aubry
Alfred Aubry วันที่ผ่านมา
💪🏽 fuck that in the gym jamming. Flex on these bitches while I pop my gum 😂
Nadia Elric
Nadia Elric วันที่ผ่านมา
this is trash wtf
Astroworld //
Astroworld // วันที่ผ่านมา
This sounds like a freestyle
Peter Popoff
Peter Popoff วันที่ผ่านมา
The Marques Houston of the Migos.. .
ต่อไป
Quavo - WORKIN ME
2 หลายเดือนก่อน
Migos, Nicki Minaj, Cardi B - MotorSport (Official)
10 หลายเดือนก่อน
2 Chainz - Bigger Than You ft. Drake, Quavo
หลายเดือนก่อน
When I Get Older
5 วันที่ผ่านมา
MOM, I’M A MOVIE STAR!
วันที่ผ่านมา
Tyga - Taste (Official Video) ft. Offset
5 หลายเดือนก่อน
20 Things Cardi B Copied From The Kardashians
14 วันที่ผ่านมา
Rich The Kid - Leave Me
หลายเดือนก่อน
13 Badass Movie Scenes (Full Scenes) P3
3 หลายเดือนก่อน
Quavo Goes Undercover on Twitter, YouTube, and Reddit | GQ
12 วันที่ผ่านมา
Eminem - Venom
17 วันที่ผ่านมา
Future - You Da Baddest ft. Nicki Minaj
ปีที่แล้ว
Friendos (featuring A$AP Rocky) - SNL
5 หลายเดือนก่อน
DJ Snake - Taki Taki ft. Selena Gomez, Ozuna, Cardi B
12 วันที่ผ่านมา
Quavo - LAMB TALK
2 หลายเดือนก่อน
French Montana - No Stylist ft. Drake
13 วันที่ผ่านมา
Migos - Bosses Don't Speak [Music Video]
26 วันที่ผ่านมา
6IX9INE - STOOPID FT. BOBBY SHMURDA (Official Music Video)
16 วันที่ผ่านมา
Rich Brian - History (Official Video)
12 วันที่ผ่านมา
Travis Scott - BUTTERFLY EFFECT
ปีที่แล้ว
Travis Scott - STOP TRYING TO BE GOD
2 หลายเดือนก่อน
Quality Control, Quavo, Nicki Minaj - She For Keeps (Official)
10 หลายเดือนก่อน
T.I. - Wraith ft. Yo Gotti
17 วันที่ผ่านมา
Migos - Narcos
3 หลายเดือนก่อน
6IX9INE "Gotti" (WSHH Exclusive - Official Music Video)
6 หลายเดือนก่อน
Bad Bunny feat. Drake - Mia ( Video Oficial )
10 วันที่ผ่านมา
DJ Durel, Migos - Hot Summer
หลายเดือนก่อน
Cardi B "Drip" ft. Migos (Music Video)
5 หลายเดือนก่อน
Gucci Mane - Kept Back feat. Lil Pump [Official Music Video]
2 หลายเดือนก่อน
Migos - What The Price [Official Video]
ปีที่แล้ว
Eminem - Lucky You ft. Joyner Lucas
หลายเดือนก่อน
Rich The Kid - Lost It ft. Quavo, Offset
3 หลายเดือนก่อน
YG - Handgun ft. A$AP Rocky
2 หลายเดือนก่อน
Migos - Stir Fry (Official)
8 หลายเดือนก่อน
Tyga ft. Offset - Taste
26 วันที่ผ่านมา
Rae Sremmurd, Swae Lee, Slim Jxmmi - "42"
23 วันที่ผ่านมา
Charli XCX & Troye Sivan - 1999 [Official Video]
10 วันที่ผ่านมา