มืด
No video :(

Quavo - BUBBLE GUM

MigosVEVO
ติดตาม
มุมมอง 15 662 318
93% 247 128 16 583

Watch the official Music Video for “B U B B L E G U M"" by Quavo.
Directed by Daps & Quavo
Produced by Sara Lacombe
Creative Directed by Joseph Desrosiers
Stream or Download “B U B B L E G U M” Now: qualitycontrol.lnk.to/QuavoNewMusic
Listen to Culture II everywhere now: Migos.lnk.to/Culture2YD
Purchase exclusive Migos merch featured from their official store: Migos.lnk.to/StoreYD
Follow Quavo:
instagram.com/quavohuncho/
twitter.com/QuavoStuntin
facebook.com/migos.quavoyrn/
Follow Migos:
instagram.com/migos
twitter.com/migos
facebook.com/THEMigosAtl
Lyrics:
[Intro]
Buddah Bless this beat
[Chorus]
Fuck with me and get rich (rich)
Popped one off then she fly through the six (six)
Keep a real nigga and she fuck with the bitch (bitch)
Six in the mornin' and we still talkin' shit (shit)
Drink a molly grow some weed (weed)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave
Pop, pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
[Verse 1]
Hey, you got it, drop, Ferrari ('Rari)
Hey, you got it, hoes, menagin'
Hey, you got it, woah, your wallet (woah)
Two falcon fifties back to back on autopilot (woah)
Jumped on her phone and put them bands on her
Everywhere we go we see some fans for her
The plug pulled up on me wanna convo with us
Had to triumph, finesse or gon' buy 'em
Hey, you got it, trust the process (process)
Hey, you got it, whip it, hibachi (hibachi)
Hey, you got it, probably goin' through college (college)
I'm tryna figure out the best way to feed your wallet (yeah, yeah)
[Chorus]
Fuck with me and get rich (rich)
Popped one off then she fly through the six (six)
Keep a real nigga and she fuck with the bitch (bitch)
Six in the mornin' and we still talkin' shit (shit)
Drink a molly grow some weed (weed)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (yeah, yeah)
[Verse 2]
Hey, you got it, still got it poppin' (poppin')
Hey, you got it, freeze on the diamonds (freeze)
Hey, you got it, probably got somebody (body)
That won't sacrifice it (no)
That don't satisfy you, yeah, yeah
I let her park the Benz, yeah (skr skrt)
Drop one off then go shop with friends, yeah (shop)
This the type of life we live, yeah (can't stop)
Million dollar type of M's, yeah, yeah
Put her in the light and watch her eyes glow up (glow)
Locked in tight, she like the vibe on us (oh)
When she check the gram watch her likes go up (woah)
Woah, watch her likes go up (woah)
[Chorus]
Fuck with me and get rich (rich)
Popped one off then she fly through the six (six)
Keep a real nigga and she fuck with the bitch (bitch)
Six in the mornin' and we still talkin' shit (shit)
Drink a molly grow some weed (weed)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (yeah, yeah)
Music video by Quavo performing B U B B L E G U M. © 2018 Quality Control Music, LLC, Under Exclusive License to UMG Recordings, Inc

vevo.ly/oha8lQ

เพลง

เผยแพร่เมื่อ

 

10 ต.ค. 2018

Quality ControlQuality Control MusicMigosMigos YouTubeYouTube MigosQuavoQuavo YouTubeYoutube QuavoQuavo 2018Quavo BubblegumBubblegum QuavoBubblegumQuavo Music VideoBubblegum Music VideoBubblegum Video

แชร์:

แชร์:

ดาวน์โหลด:

โหลดลิงค์.....

เพิ่มลงใน:

เพลย์ลิสต์ของฉัน
ดูภายหลัง
ความคิดเห็น 13 915
Farjazz Rao
Farjazz Rao 33 นาทีที่ผ่านมา
guys who's the hot chick on the thumbnail ;) ;)
Luan
Luan ชั่วโมงที่ผ่านมา
kkkkk muito engraçado um lixo desse. Canta bem mas burro feito uma maldita anta
AbC Jonny
AbC Jonny 4 ชั่วโมงที่ผ่านมา
oh my god. drama looks so fucking dry i can't believe BET let her do movies.
Basil Gan
Basil Gan 4 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Pop my
A-TOWN HOMEBOY
A-TOWN HOMEBOY 7 ชั่วโมงที่ผ่านมา
That music tho. the beat is usually what make the songs stand out.
Jason Ramsey
Jason Ramsey 7 ชั่วโมงที่ผ่านมา
This video calls out some shit! I wouldn't abandon real life with another human present and willing.
Peekabootickle
Peekabootickle 8 ชั่วโมงที่ผ่านมา
music video is hot
XxWhoseur DaddyxX
XxWhoseur DaddyxX 9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Bubble gum Offset cheated cardi dum Bubble gum Offset stoopid now he done
Cesar Sierra Cuevas
Cesar Sierra Cuevas 9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
the best music of wolrd going hard quavo
Kimberly Marshall
Kimberly Marshall 14 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Should migos do a song with YG or asap rocky like for YG comment for asap rocky
Its Huggins
Its Huggins 14 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Auto Tune
ryan dhliwayo
ryan dhliwayo 16 ชั่วโมงที่ผ่านมา
It ayt Quavo but you should really ask Take off for assistance to really hit the spot good. You missed the beat vocals are okay like i said
CARNNELL ClauneckRichCashMoneyBune
CARNNELL ClauneckRichCashMoneyBune 17 ชั่วโมงที่ผ่านมา
He showing how they come out da clones they are all clones
Rajat Soni
Rajat Soni 17 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Who's the girl in 1:18
Agent 007
Agent 007 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
This gonna catch late ....watch it climb the charts.
nko.
nko. 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
NOT EVEN SUBLIMINAL. QUAVO STRAIGHT UP TELLING US THE RICH ALREADY HAVE THE TECHNOLOGY TO GO SO FAR INWARD THAT IF THE 3RD DIMENSIONAL REALITY WE KNOW ENDS THEY'LL ALL BE FINE
Sharon Nhone
Sharon Nhone 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา
l feel like this song would have been more lit if they were all together
KrowZss
KrowZss 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา
What did I saw? Lel quavo beast
Mike Jones
Mike Jones วันที่ผ่านมา
Is this #Quavo or TravisScott sound like #LaFlame to me
ziggi kazz
ziggi kazz วันที่ผ่านมา
this is bubble gum rap, ahaaaaah see what I did there, sorry just bad jokes, going back to my bubble :P
Joey Zhu
Joey Zhu วันที่ผ่านมา
kodak black cameo at 2:51 just saying
carguy4968
carguy4968 วันที่ผ่านมา
HMMMMMMMM at 1:18 who is that HMMMMMM
Legend boy
Legend boy วันที่ผ่านมา
With This song made by Quavo and it's on Migo channel ???
Yogi ALXNDR
Yogi ALXNDR วันที่ผ่านมา
I ain't seen Draya fine ass in a while😩
Essie Kelly
Essie Kelly วันที่ผ่านมา
Garbage
Robert Barrera
Robert Barrera วันที่ผ่านมา
Bet
thundacat hoe
thundacat hoe วันที่ผ่านมา
bellastellajewelry.com ⌚
ALFRED GUERRA III
ALFRED GUERRA III วันที่ผ่านมา
FART
ALFRED GUERRA III
ALFRED GUERRA III วันที่ผ่านมา
9
ALFRED GUERRA III
ALFRED GUERRA III วันที่ผ่านมา
6
ALFRED GUERRA III
ALFRED GUERRA III วันที่ผ่านมา
3
ALFRED GUERRA III
ALFRED GUERRA III วันที่ผ่านมา
2
ALFRED GUERRA III
ALFRED GUERRA III วันที่ผ่านมา
PLEAGE
PUSSY_ EATER
PUSSY_ EATER วันที่ผ่านมา
My old principle met quavo
Young King No Crown
Young King No Crown วันที่ผ่านมา
Bro ate this
Kymanie Nicholson
Kymanie Nicholson วันที่ผ่านมา
jy
micheal rutherford III
micheal rutherford III วันที่ผ่านมา
new Steven Spielberg movie? Ready Playa One?
Jahzzdoit
Jahzzdoit วันที่ผ่านมา
говно
lovely princess
lovely princess วันที่ผ่านมา
New universal
Kendall Alexander
Kendall Alexander วันที่ผ่านมา
.
Jordan Baucom
Jordan Baucom วันที่ผ่านมา
This nigguhs videos are cool but never make any sense at all.
That guy D.R.E
That guy D.R.E 15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
you just don't understand its all good though lol
Jennifer Rico
Jennifer Rico วันที่ผ่านมา
How much auto tune ? Quavo: yes
AYESHA Prosperity
AYESHA Prosperity 7 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Huh? *about
lil sappy
lil sappy วันที่ผ่านมา
fuck racism!
Kevin S
Kevin S วันที่ผ่านมา
Weak
Janaya Cue
Janaya Cue วันที่ผ่านมา
Loving the beautiful black women in here
Bam Ferguson
Bam Ferguson วันที่ผ่านมา
QUAVO!😎🙏🏾💧❄️☃️🌫️💯💯💥
Lily Bloxburg
Lily Bloxburg วันที่ผ่านมา
thumb through her weave
Jeneth Feisary
Jeneth Feisary วันที่ผ่านมา
Max respect quavo this hit's hot love from tanzania
Jamar Thomas
Jamar Thomas วันที่ผ่านมา
is that draya from basketball wives?
Alejandro Hernandez
Alejandro Hernandez วันที่ผ่านมา
En el west están vendiendo la del QUAVO, Joya nueva, ropa nueva, grupo nuevo xd
TheRealDirtySkillz
TheRealDirtySkillz วันที่ผ่านมา
This cats garbage - same flow - bitches, bands, and stupid shit - Can the Game diss this nigga, Cassidy, Ma$e, The Game, 50 - somebody -.
KacpeR
KacpeR วันที่ผ่านมา
NAZWA ŚCIĄGNIĘTA OD RAPERA Z POLSKI ŻABSONA, SAM NIE UMIESZ WYMYŚLIĆ??
I'm the king M.V.P
I'm the king M.V.P วันที่ผ่านมา
💋💋💋💋😍😍😍😍😍😍😍😍
Semih Grlk
Semih Grlk 2 วันที่ผ่านมา
Türkler Burada Yok Heralde...
Elijah Kershaw
Elijah Kershaw 2 วันที่ผ่านมา
Sore Throat?
LUYANDA MNGUNI
LUYANDA MNGUNI 2 วันที่ผ่านมา
Huncho status
Naleli Thabaneng
Naleli Thabaneng 2 วันที่ผ่านมา
check out insomnia by takeoff🔥🔥
Nebula
Nebula 2 วันที่ผ่านมา
did mah nigga just put on a VR headset?
Richard Trinidad
Richard Trinidad 2 วันที่ผ่านมา
Be legit the shoe dont fit,tales of the crypt bitch I'm the shit.calling it quits what u see what u get
STARZZ ON*TOP
STARZZ ON*TOP 2 วันที่ผ่านมา
Draya Michelle here ok looking good
Revelando E Mostrando A Vocês!
Revelando E Mostrando A Vocês! 2 วันที่ผ่านมา
Quem é Brasileiro da like neste post!!
Lucas 03
Lucas 03 2 วันที่ผ่านมา
What happened to the rap “Culture?”
Ccnc Cjjvjg
Ccnc Cjjvjg 2 วันที่ผ่านมา
Ronaldking100000💯💯💯🤑
Rodrigo Rodriguez
Rodrigo Rodriguez 2 วันที่ผ่านมา
Draya M. 😍😍😍
G I D E O N K E M P
G I D E O N K E M P 2 วันที่ผ่านมา
This song would have popped like ten years ago on 106 and park....I can really here Terrence J in my head introducing the video. This is fire
Shaggy Dog
Shaggy Dog 2 วันที่ผ่านมา
What a intersecting percent of the future . May God be the Glory
Lolwesome
Lolwesome 2 วันที่ผ่านมา
SIX
Tyrone Webster
Tyrone Webster 2 วันที่ผ่านมา
Quavo is the truth reminds me of Tupac !
Tyrone Webster
Tyrone Webster 2 วันที่ผ่านมา
Cadences
Mi-Styk Flow
Mi-Styk Flow 2 วันที่ผ่านมา
czemu Żabsona xerujesz?
Jayden Boards
Jayden Boards 2 วันที่ผ่านมา
who is watching in december 14
Game Oabile
Game Oabile 2 วันที่ผ่านมา
me I respect t his guy so much
Pimp N C
Pimp N C 2 วันที่ผ่านมา
Aeyyy, twerk
Sow Mamoutou
Sow Mamoutou 2 วันที่ผ่านมา
💪💪💪💪💪💪💪💪
Mitchy Mitch
Mitchy Mitch 2 วันที่ผ่านมา
What in the cloning facility is thisd
ElvenSmack
ElvenSmack 2 วันที่ผ่านมา
This is litteraly the worst song I've ever heard
Emanuel Lapaix Acosta
Emanuel Lapaix Acosta 2 วันที่ผ่านมา
Can we put Drake on a Remix? 😋
Bina Butta
Bina Butta 2 วันที่ผ่านมา
"MuM sAiD iTs My TuRn To PlAy ThE gAmE" 💀💀💀
H C
H C 2 วันที่ผ่านมา
One of the best flows
Lex
Lex 2 วันที่ผ่านมา
her ig?
cleveland ohio
cleveland ohio 2 วันที่ผ่านมา
I wonder if he got this idea from "ready player one" 🤔
AWAH EMT
AWAH EMT 3 วันที่ผ่านมา
this shit rideeeeeeee. It low key give me some motivation.
Fantasia Lanae
Fantasia Lanae 3 วันที่ผ่านมา
Draya so fine. And this song be slapping in my car 😂😂
Trent Davis
Trent Davis 3 วันที่ผ่านมา
Lyrics are weak but beat fire
youngin oneverything
youngin oneverything 3 วันที่ผ่านมา
Who that light skin bitch she thick
iiiKatxe
iiiKatxe 3 วันที่ผ่านมา
god
Calvin Djojotaroeno
Calvin Djojotaroeno 3 วันที่ผ่านมา
#suriname
Adeeb Momen
Adeeb Momen 3 วันที่ผ่านมา
Offset the best one and got all the bars... he missing here lol
P K
P K 3 วันที่ผ่านมา
The model shoulda been Izabela Guedes bro
GlitchBr0s HD
GlitchBr0s HD 3 วันที่ผ่านมา
Trey way trey trey GlitchBr0s Redcarpet
GlitchBr0s HD
GlitchBr0s HD 3 วันที่ผ่านมา
Sapp martin Anthony III
Rinni Angelia
Rinni Angelia 3 วันที่ผ่านมา
Fihp
T'Andre Jackson
T'Andre Jackson 3 วันที่ผ่านมา
Why go solo when you are due just being the MIGOS
Red KD
Red KD 3 วันที่ผ่านมา
🍬🍬🍬
Ivan Dolotin
Ivan Dolotin 3 วันที่ผ่านมา
la vibes
Pierre Stevens
Pierre Stevens 3 วันที่ผ่านมา
I'm trying to find away to like this but it's garbage to me no meaning😂
Michael Rachal
Michael Rachal 3 วันที่ผ่านมา
With no hard feelings id like to annouce......takeoff singles are %90 better than all of quavos single shit. Big facts
Flip Gz
Flip Gz 3 วันที่ผ่านมา
Quavo worst mistake was to go solo he sounds better with the rest of the migos
Sylvester Scott JR
Sylvester Scott JR 3 วันที่ผ่านมา
I love ladies 👍👍👍👍👍👍👍👍💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰🙏
Riley Carter
Riley Carter 3 วันที่ผ่านมา
Quavo been watching westworld
Riley Bousiquot
Riley Bousiquot 3 วันที่ผ่านมา
this is lit I listend to this 1,000 times
lilfloat320 l
lilfloat320 l 3 วันที่ผ่านมา
Look quavo you've made some good music but this kinda trash and lit at the same time🤑😖🤑🤑
ต่อไป
Quavo - WORKIN ME
3 หลายเดือนก่อน
French Montana - No Stylist ft. Drake
2 หลายเดือนก่อน
The Try Guys Bake Pie Without A Recipe
วันที่ผ่านมา
Rae Sremmurd - Look Alive
2 ปีที่แล้ว
Quavo Goes Undercover on Twitter, YouTube, and Reddit | GQ
2 หลายเดือนก่อน
Wiz Khalifa - Fr Fr ft. Lil Skies (Dir. by @_ColeBennett_)
3 หลายเดือนก่อน
13 Habits We Mistakenly Considered Harmless
3 วันที่ผ่านมา
Cardi B - Ring (feat. Kehlani) [Official Video]
4 หลายเดือนก่อน
Rae Sremmurd - No Flex Zone (Explicit)
4 ปีที่แล้ว
Takeoff - Casper
20 วันที่ผ่านมา
Tyga - Taste (Official Music Video) ft. Offset
7 หลายเดือนก่อน
Nicki Minaj - Good Form ft. Lil Wayne
18 วันที่ผ่านมา
Walk It Talk It
10 หลายเดือนก่อน
Quavo - HOW BOUT THAT?
หลายเดือนก่อน
GoldLink - Got Friends (Official Video) ft. Miguel
2 หลายเดือนก่อน
Cardi B - Money (Official Audio)
หลายเดือนก่อน
Yella Beezy "Favors" (WSHH Exclusive - Official Music Video)
2 หลายเดือนก่อน
Lil Wayne- Mona Lisa Ft. Kendrick Lamar (Carter V)
2 หลายเดือนก่อน
Quavo - LAMB TALK
4 หลายเดือนก่อน
Drake & Lil Baby - Yes Indeed (Lyrics)
7 หลายเดือนก่อน
Takeoff - Last Memory
หลายเดือนก่อน
Ex Battalion - Ginalingan (Official Music Video)
2 หลายเดือนก่อน
HUNCHO JACK, Travis Scott, Quavo - Black & Chinese
7 หลายเดือนก่อน
Jay Rock - Tap Out ft. Jeremih
2 หลายเดือนก่อน
Migos - Narcos
5 หลายเดือนก่อน
Cardi B "Drip" ft. Migos (Music Video)
7 หลายเดือนก่อน
Kodak Black - Calling My Spirit [Official Music Video]
11 วันที่ผ่านมา
This Is Why Quavo Is Leaving The Migos...
4 หลายเดือนก่อน
Quavo - Workin  Me (Official Audio)
4 หลายเดือนก่อน
Future, Juice WRLD - Fine China (Audio)
2 หลายเดือนก่อน
DJ Durel, Migos - Hot Summer
3 หลายเดือนก่อน
QUAVO - HUNCHO DREAMS (LYRICS)
2 หลายเดือนก่อน
Takeoff - Insomnia (Audio)
หลายเดือนก่อน
Migos - Supastars (Audio)
11 หลายเดือนก่อน
Migos - Gang Gang (Audio)
10 หลายเดือนก่อน
Kodak Black - From The Cradle [Official Audio]
3 วันที่ผ่านมา