มืด

Stranger Things 3 | Official Trailer [HD] | Netflix

Netflix
ติดตาม
มุมมอง 8 738 688
99% 603 762 4 261

One summer can change everything. Watch the official trailer for Stranger Things 3. Premiering July 4. Only on Netflix.
Watch Stranger Things on Netflix:
www.netflix.com/in/title/80057281
SUBSCRIBE: bit.ly/29qBUt7
About Netflix:
Netflix is the world's leading internet entertainment service with 130 million memberships in over 190 countries enjoying TV series, documentaries and feature films across a wide variety of genres and languages. Members can watch as much as they want, anytime, anywhere, on any internet-connected screen. Members can play, pause and resume watching, all without commercials or commitments.
Connect with Netflix Online:
Visit Netflix WEBSITE: nflx.it/29BcWb5
Like Netflix Kids on FACEBOOK: bit.ly/NetflixFamily
Like Netflix on FACEBOOK: bit.ly/29kkAtN
Follow Netflix on TWITTER: bit.ly/29gswqd
Follow Netflix on INSTAGRAM: bit.ly/29oO4UP
Follow Netflix on TUMBLR: bit.ly/29kkemT
Stranger Things: Season 3 | Official Trailer [HD] | Netflix
thvid.net/u-netflix

บันเทิง

เผยแพร่เมื่อ

 

20 มี.ค. 2019

แชร์:

แชร์:

ดาวน์โหลด:

โหลดลิงค์.....

เพิ่มลงใน:

เพลย์ลิสต์ของฉัน
ดูภายหลัง
ความคิดเห็น 41 837
Netflix
Netflix 13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
ǝɹǝɥ ʎllɐuᴉɟ sᴉ ʇᴉ
Elijah McKenzie
Elijah McKenzie 9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Amazing
Play With AA - Gaming and No Copyright Gameplay
Play With AA - Gaming and No Copyright Gameplay 10 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Ya
Play With AA - Gaming and No Copyright Gameplay
Play With AA - Gaming and No Copyright Gameplay 10 ชั่วโมงที่ผ่านมา
J
mis take
mis take 10 ชั่วโมงที่ผ่านมา
ɥɯs 4 ʎɹoʇs ʎoʇ ǝʞɐɯ oʇ pɐɥ ʇsnɾ ʎɹoʇs ʎoʇ
Dapple Dog
Dapple Dog 10 ชั่วโมงที่ผ่านมา
How the hell did you do that?
hcj 1234
hcj 1234 ชั่วโมงที่ผ่านมา
great month for watching because of summer break!
HonestlyMarvis
HonestlyMarvis ชั่วโมงที่ผ่านมา
I’ve been so eager to find out when season 3 was coming out! I finally have a show to binge-watch over the summer. Fireworks who? I’m watching Stranger Things.
Danilo Buha
Danilo Buha ชั่วโมงที่ผ่านมา
This looks like it’s going to be a shot show ngl but I love stranger things
Danish Zehen
Danish Zehen ชั่วโมงที่ผ่านมา
The best movie ever
javier escobar
javier escobar ชั่วโมงที่ผ่านมา
OMG 😭😭😭
SRBLIFESTYLE
SRBLIFESTYLE ชั่วโมงที่ผ่านมา
I can’t wait!!! Omg 😭
Champion Spanky732
Champion Spanky732 ชั่วโมงที่ผ่านมา
¡¡¡pǝdʎɥ ƃuᴉʞɐǝɹɟ oS
Daniel Lewis
Daniel Lewis ชั่วโมงที่ผ่านมา
DISLIKES ARE LIKES FROM THE UPSIDE DOWN
Irey Jackson
Irey Jackson ชั่วโมงที่ผ่านมา
Y'all finally came through
Alma Tirado
Alma Tirado ชั่วโมงที่ผ่านมา
Yasssss!
gjboone 124
gjboone 124 ชั่วโมงที่ผ่านมา
YES! The who
ItzYeBoi Jonz
ItzYeBoi Jonz ชั่วโมงที่ผ่านมา
2:18
jack sulli
jack sulli ชั่วโมงที่ผ่านมา
Billy is smashing Mrs Wheeler this season.
Justin Bel
Justin Bel ชั่วโมงที่ผ่านมา
That new monster is what my older brother calling the Demogod
Autobot Alex5
Autobot Alex5 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I really geeked out when I saw Ultra Magnus at 0:14 - 0:32.
kay k
kay k ชั่วโมงที่ผ่านมา
Can’t wait!!!!
natalie ainsworth
natalie ainsworth ชั่วโมงที่ผ่านมา
finn looks SO HOT in this not gonna lie
xjahxsehx _
xjahxsehx _ ชั่วโมงที่ผ่านมา
YYESS
Michelle Pena
Michelle Pena ชั่วโมงที่ผ่านมา
OMG 😂 I'M SO EXCITED CAN'T WAIT TO SEE THIS. YAY 🙌 BUDDY 😉
nyomi nious
nyomi nious ชั่วโมงที่ผ่านมา
I can’t wait I can’t wait I can’t wait for this! first on my block then stranger things I’m just so happy :)
Arturo Urias Grijalva
Arturo Urias Grijalva ชั่วโมงที่ผ่านมา
Olovorrrrgooooo
4 Idiots
4 Idiots ชั่วโมงที่ผ่านมา
Just when we thought Eleven gets to live like a normal girl, shit starts happening again. ㅠㅠ Leave my baby girl alone! PS. STEVE IS BACK YASSSSS
kavali mahesh
kavali mahesh ชั่วโมงที่ผ่านมา
Looks incredible very curious about plot and looking forward to seeing it
Kylie Acker
Kylie Acker ชั่วโมงที่ผ่านมา
2:18 got me shook
Aiden Jolly
Aiden Jolly ชั่วโมงที่ผ่านมา
OH JESUS CHRIST WHAT IS THAT
arthur gamer 123321
arthur gamer 123321 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Cool
RoBoVader
RoBoVader ชั่วโมงที่ผ่านมา
˙ɯǝɥʇ ɟo llɐ ɹoɟ ʎɐd puɐ sʇunoɔɔɐ xᴉlɟʇǝN ǝʌᴉɟ ǝʞɐɯ ll,I sᴉɥʇ sʇɹɐǝɥ xᴉlɟʇǝN ɟᴉ ɹɐǝʍs I
BubbleGum
BubbleGum ชั่วโมงที่ผ่านมา
It looks movie like i can tell some work been put into this season 8/10 for the trailer 👍🏽
4Ktrey_ dria
4Ktrey_ dria ชั่วโมงที่ผ่านมา
I’m here and ready
Giulia Kids
Giulia Kids ชั่วโมงที่ผ่านมา
sᴉ ʇᴉ sǝʎ 🙃
LeviGoldhagenCR7
LeviGoldhagenCR7 ชั่วโมงที่ผ่านมา
instead of it being oh I cant wait for the 4th of July it will be oh yes cant wait for stranger things congrats Netflix you have just made my fav show more important then a holiday no this is the new holiday yep 4th of July is going to be moved it is now the 5th of july
tonights big loser
tonights big loser ชั่วโมงที่ผ่านมา
it is finally here
BOT-_-
BOT-_- ชั่วโมงที่ผ่านมา
This my birthday present
naml
naml ชั่วโมงที่ผ่านมา
BRRRRROOOOOO
Miku Wolf
Miku Wolf ชั่วโมงที่ผ่านมา
*Me looking at title in thumbnail* OOOOOMMMGGGGGG JWNDWJBXHNDYWJGCISNDYSMCHKAHDJSMDJ YASSSSSSSSSSSSS IT IS HEREEEEEE YASSSSSSSS YXZKUSMXU A MJHAJYCK Z U S XJ Z K S MXJAKkkdkc,skc,c, s kskskcjskm s kskcjsj,MKkskkskdjxmKKSJ A KKDMCNXS,
Julius Caesar Playz
Julius Caesar Playz ชั่วโมงที่ผ่านมา
Yayyy
Isaac Romig
Isaac Romig ชั่วโมงที่ผ่านมา
Oh at 2:16 looks like Steve is getting injector by some needle into his neck... Yikes!!!
Derico Glosson
Derico Glosson ชั่วโมงที่ผ่านมา
I'm not coming to anyone's house for Bbq 😂😂
Kaitlyn Steely
Kaitlyn Steely ชั่วโมงที่ผ่านมา
I’m crying
Random youtube viewer
Random youtube viewer ชั่วโมงที่ผ่านมา
OMG OMG OMG IMG IMGO MVOFCAFQHENGWNW
Un-living Entity
Un-living Entity ชั่วโมงที่ผ่านมา
1:27 poor *Willy’s gon cri* :(
Norma Angelica
Norma Angelica ชั่วโมงที่ผ่านมา
4 july stranger things 3
Layla Monae
Layla Monae ชั่วโมงที่ผ่านมา
I'm so excited for this its not even funny
Xzilla 64
Xzilla 64 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Yes at last
Sky Blue
Sky Blue ชั่วโมงที่ผ่านมา
OMGGGGGGGGGGG YEEEEESSSSSSSSSSSSSSS AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Op Mafia
Op Mafia ชั่วโมงที่ผ่านมา
Yyyyyyyeeeeessssssss
with joshua lopez
with joshua lopez ชั่วโมงที่ผ่านมา
When you see Dustin screaming you can see he Lost his theeths again. Plus Netflix comet is in upsidedown
Luciano Fabela
Luciano Fabela ชั่วโมงที่ผ่านมา
FUCKING FINNALY
Yes, Daddy?
Yes, Daddy? ชั่วโมงที่ผ่านมา
Tiny
Tiny ชั่วโมงที่ผ่านมา
Hey look! Gravity Falls is back!
Oscar Silva
Oscar Silva ชั่วโมงที่ผ่านมา
A 4th of July We’ll all remember. Fast Forward to 2020.. I know what you did last summer.
camo hawk
camo hawk ชั่วโมงที่ผ่านมา
welp time to binge watch the show for the hundredth time
SalihTheKing Porties
SalihTheKing Porties ชั่วโมงที่ผ่านมา
Omg can’t wait
Thot spray
Thot spray ชั่วโมงที่ผ่านมา
0:41 the fuck are those teeth my guy
justin halen
justin halen ชั่วโมงที่ผ่านมา
nancy is hot
Kevin Sheppard
Kevin Sheppard ชั่วโมงที่ผ่านมา
I mean, It’s what the founding fathers would have wanted:)
Casey Capper
Casey Capper ชั่วโมงที่ผ่านมา
They’re are like 8 feet taller
Lps strangerthingseggos andava
Lps strangerthingseggos andava ชั่วโมงที่ผ่านมา
Me when I see a bug and I have a spray can XD
Matt Shear
Matt Shear ชั่วโมงที่ผ่านมา
One of the few shows I'm willing to wait almost 2 years for a new season. Netflix, you're doing it right with this shoe
hahahajackmyswag
hahahajackmyswag ชั่วโมงที่ผ่านมา
What a piece of shit show
RoBoVader
RoBoVader ชั่วโมงที่ผ่านมา
No way, America copied Stranger Things and made a special day for 4th of July just for this!
abraham yeager
abraham yeager ชั่วโมงที่ผ่านมา
This show mad overrated
Marielle Smith
Marielle Smith ชั่วโมงที่ผ่านมา
can y'all believe billy is the main character to die this season. can you believe that he's going to become the monster at the end of the season. can you believe he's not getting a redemption arc. CAN YOU BELIEVE
Sam's Day _
Sam's Day _ ชั่วโมงที่ผ่านมา
*How many children are you friends with?*
CHUSY. KING
CHUSY. KING ชั่วโมงที่ผ่านมา
This trailer gave me shivers down my spine
Joaovitor Olivera
Joaovitor Olivera ชั่วโมงที่ผ่านมา
Finalmente
June_bug
June_bug ชั่วโมงที่ผ่านมา
Dustin+Steve= the best bromance to ever live
Common Logic
Common Logic ชั่วโมงที่ผ่านมา
Cringe
MC Kitty chunga leader
MC Kitty chunga leader ชั่วโมงที่ผ่านมา
*I SAW A GUN AT MAMA STEVES HEAD* *Time to use 1% of my power this season*
Friggles
Friggles ชั่วโมงที่ผ่านมา
Yes it’s finally here!
Ronnie
Ronnie ชั่วโมงที่ผ่านมา
I’m gonna have such a productive 4th of july
Dest Edits
Dest Edits ชั่วโมงที่ผ่านมา
GUYS MAX AND EL ARE HANGING OUT IM-
Marina Dunlop
Marina Dunlop ชั่วโมงที่ผ่านมา
IM SCREAMING
Queen kizzy show
Queen kizzy show ชั่วโมงที่ผ่านมา
1:13 Me yelling- YOu WeRE TWO SEaSons AgO
raven
raven ชั่วโมงที่ผ่านมา
steve gets a gnarly injection to the neck and billy gets fucking infected 😳 im quite frankly scared of how this season’s gonna end
Chicken Spongebob
Chicken Spongebob ชั่วโมงที่ผ่านมา
Is that the freeze frame meme music
it's Willis
it's Willis ชั่วโมงที่ผ่านมา
0:12 Dustin: *tf is this shit*
Jordan Che
Jordan Che ชั่วโมงที่ผ่านมา
WIG
G1lb3rt 0_0
G1lb3rt 0_0 ชั่วโมงที่ผ่านมา
That’s hot
Scattered Thoughts
Scattered Thoughts ชั่วโมงที่ผ่านมา
MIKE AND ELEVEN KISS at 2:18 💗😭
Eddie Torres
Eddie Torres ชั่วโมงที่ผ่านมา
I love that Michael Jackson reference at the end lmao
monica freire
monica freire ชั่วโมงที่ผ่านมา
May friend like of stranger things
Adriana Sanchez
Adriana Sanchez ชั่วโมงที่ผ่านมา
Yaaaaassss #1 on trending!!!♥️👏
Eleekey
Eleekey ชั่วโมงที่ผ่านมา
Steve and Dustin are the best pair tbh.
Rotsot 621
Rotsot 621 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Oooooohh boooyy
Cassie Carlyle
Cassie Carlyle ชั่วโมงที่ผ่านมา
Can’t wait
Wunder Waffel
Wunder Waffel ชั่วโมงที่ผ่านมา
This finna be lit Gotta day I feel bad for Lucas at the beginning...
Hayden Bush
Hayden Bush ชั่วโมงที่ผ่านมา
If my prediction is correct that Billy is indeed the monster... I want to be a cameo in Stranger Things 4.
Steph De Claro
Steph De Claro ชั่วโมงที่ผ่านมา
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!! So Excited!
Ahtesham Khan
Ahtesham Khan ชั่วโมงที่ผ่านมา
Step by Step Windows installation and free Repair Damage SDCard/USB Boot methods play.google.com/store/apps/details?id=com.snabdroid.sdcardusbbootmethods
Ava Cheung
Ava Cheung ชั่วโมงที่ผ่านมา
Soon to be the best July 4th!! It will go down in HISTORY!!!!! Muahahahahahahahahahah!!!! Muahahahahahahahah!!! sorry i will stop now
Layla Monae
Layla Monae ชั่วโมงที่ผ่านมา
I'm having a ST premiere party on July 6th y'all invited 🙃🙃🙃👊🏼
jackie
jackie ชั่วโมงที่ผ่านมา
¡NƎƎ∩Q ʇuoɟ uʍop ǝpᴉsdn ǝɥʇ ɥʇᴉʍ ǝʌᴉʇɐǝɹɔ ƃuᴉǝq xᴉlɟʇǝu
Little Llama Face
Little Llama Face ชั่วโมงที่ผ่านมา
Let’s gooooooooooooooooo
Zach Johnson
Zach Johnson ชั่วโมงที่ผ่านมา
This show was over hyped and over rated, change my mind.
Skye Shaver
Skye Shaver ชั่วโมงที่ผ่านมา
El and Max are hanging out now. My dreams are coming true
han solo
han solo ชั่วโมงที่ผ่านมา
I have a nose bleed
BeardedMcCartney
BeardedMcCartney ชั่วโมงที่ผ่านมา
‘THE BODY’ cardio dance scene
Panda Fraud
Panda Fraud ชั่วโมงที่ผ่านมา
Let’s goooooo
ต่อไป
The David Beckham Statue Prank
09:52
มุมมอง 14 000 000
NEW MOVIE TRAILERS 2019 🎬 | Weekly #10
15:16
Honest Trailers - Aquaman
05:29
มุมมอง 1 500 000
Stranger Things 3 - SNL
04:06
มุมมอง 2 500 000
Happy Jacksepticeye Day
14:25
มุมมอง 1 043 084
NOOB vs PRO HOT WHEELS RACE TRACK CHALLENGE!
14:51
TWINS IMPERSONATE EACH OTHER FOR A DAY
27:16
มุมมอง 2 583 086
I Hope We Don't Get a Noise Complaint...
18:05
มุมมอง 1 098 440
My School Dress Codes
6:20
มุมมอง 4 438 135